بهترین ترفندهای سئو سایت

بهترین ترفندهای سئو سایت

سئو یکی از مهمترین استراتژی های وب سایت شرکت هاست. طبق نتایج به دست آمده از مطالعات متخصصین، 39% فعالیت های آنلاین با جستجو در موتورهای جستجو آغاز می شود. کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو نیازمند به رعایت قوانینیست که همگی در راستای سئو هستند.

با این حال گوگل و سایر موتورهای جستجو مانند بینگ دائما در حال اعمال تغییراتی در الگوریتم های خود هستند تا نتایج بهتری را برای کاربرانشان فراهم کنند. بنابراین کسب و کارهای کوچک بایستی به طور مداومی اقدام به بهینه سازی وب سایت خود متناسب با آخرین تغییرات سئو کنند تا رتبه بالای خود در گوگل را حفظ کنند.

ما این کار را برای شما آسان کرده و در ادامه مهمترین و بهترین ترفندهای سئو برای افزایش رتبه سایت را برایتان آماده کرده ایم.

1. افزایش سرعت سایت

سرعت سایت یکی از ترفندهای سئوست که کمتر به آن توجه می شود. گوگل از سال 2010 سرعت سایت را به عنوان یکی از فاکتورهای سئو در نظر گرفته است. تقریبا 50% کاربران وب انتظار دارند که وب سایت مورد نظرشان در کمتر از 3 ثانیه بارگذاری گردد. خیلی از آنها نیز در صورت افزایش این زمان به پنج یا شیش ثانیه ممکن است وب سایت را ترک کنند.

این مسئله نشان می دهد که علاوه بر اهمیت سرعت سایت از دید موتورهای جستجو، کاربران موتورهای جستجو نیز به آن اهمیت داده و در صورت مشاهده یک وب سایت کند ممکن است که دیگر به آن باز نگردند.

بخش های مختلفی بر روی سرعت سایت تاثیر گذارند. یکی از تاثیر گذارترین عوامل بر روی سرعت سایت تصاویر هستند. به واسطه فشرده سازی می توان حجم تصاویر را تا 50% و حتی بیشتر کاهش داد. این کار موجب افزایش بارگذاری سرعت سایت خواهد شد.

بهینه سازی تصاویر سایت تنها اقدامی نیست که موجب کاهش زمان بارگذاری می گردد. در ادامه به معرفی چند تکنیک دیگر برای بهینه سازی سرعت سایت پرداخته ایم.

  • بررسی منابع صفحه: با بررسی تمام منابعی که در صفحه بارگذاری می شوند، آنهایی که نیازی به بارگذاریشان نیست را حذف کنید.
  • فعالسازی کش مرورگر: فعالسازی کش مروگر به کاربران اجازه می دهد تا در تکرار بازدید از سایت و به واسطه ذخیره سازی برخی از منابع، زمان بارگذاری کمتری را تجربه کنند.
  • کاهش افزونه ها: یکی دیگر از روش های بهبود زمان بارگذاری سایت غیرفعالسازی و حذف افزونه های اضافی از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس است.

این ها تنها مواردی از عوامل تاثیر گذار بر روی سرعت سایت بودند. روش های تکنیکال زیادی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید به سرعت بهتری نیز دست یافت.

2. افزایش امنیت سایت با HTTPS

دیگر ترفند سئو افزایش امنیت سایت با پیاده سازی گواهینامه امنیتی SSL است. HTTPS نسخه امنتر پروتکل HTTP می باشد و در کنار SSL می تواند لایه ایمنی برای انتقال اطلاعات ایجاد کند. در این لایه امنیتی اطلاعات به صورت رمزنگاری شده منتقل می شوند و تجربه امنتری برای کاربران در هنگام کار با سایت ایجاد می کنند.

افزایش امنیتی سایت با HTTPS

پروتکل HTTPS علاوه بر افزایش امنیت کاربران، مزایایی در حوزه سئو برای شما به همراه دارد. به عنوان مثال گوگل نسخه HTTPS وب سایت ها را ترجیح می دهد. از اکتبر سال 2017 گوگل در مرورگر کروم در وب سایت هایی که از پروتکل HTTPS استفاده نمی کنند، هشداری را به کاربران نمایش می دهد. این موضوع ممکن است که موجب ترغیب کاربران به ترک وب سایت شود.

همچنین گوگل از پروتکل HTTPS به عنوان یکی از فاکتورهای سئو در الگوریتم خود نام برده است. چرا که موتورهای جستجو علاقه مند به نمایش وب سایت هایی در نتایج جستجو هستند که تجربه کاربری ایمنی را برای مخاطبین خود ایجاد می نمایند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از پروتکل HTTPS نمایش دقیق تر مرجع ترافیک در گوگل آنالیتیکس است. در وب سایت های با پروتکل HTTP، احتمال زیادی وجود دارد که ترافیک های دارای مرجع از نوع مستقیم شناسایی شوند. در وب سایت های با پروتکل HTTPS، دامین ارجاع دهنده ترافیک قابل مشاهده بوده و این گونه میتوان منابع ترافیکی سایت را به طور دقیق تری شناسایی کرد.

3. بهینه سازی نسخه موبایل سایت

گوگل سالهاست که وب سایت ها را به داشتن نسخه موبایلی خوب ترغیب می کند. از سال 2015 گوگل وب سایت هایی را که نسخه موبایل بهتری دارند، در نتایج جستجو بهتر نشان می دهد. البته این موضوع جای تعجبی ندارد، چرا که طبق مطالعات انجام شده توسط وب سایت BrightEdge، در حال حاضر بیش از 57% ترافیک وب از طریق دستگاه های موبایل ایجاد می شود.

بهینه سازی نسخه موبایل سایت

در این راستا می توانید از ابزار Mobile-Friendly Test گوگل استفاده کنید تا از نمایش صحیح وب سایت خود در دستگاه های موبایل اطمینان حاصل کنید.

در هنگام ساخت نسخه موبایل بهتر است از این موضوع آگاه باشید که ممکن است بین نتایج گوگل در جستجوی یک کلمه کلیدی در نسخه موبایل و دسکتاپ تفاوت هایی وجود داشته باشد. به همین دلیل بایستی نسخه موبایل به گونه ای طراحی گردد که محتوای آن برای صفحات کوچکتر موبایل بهینه است. محتوای نسخه موبایل بایستی در این صفحات خوانا بوده و اسکرول کردن به مطالب در آن ساده باشد. همچنین استفاده از تصاویر کوچکتر در نسخه موبایل نیز می تواند در افزایش سرعت سایت در دستگاه های موبایل تاثیر زیادی داشته باشد.

4. ارتقا پارامترهای مرتبط با رفتار کاربران

شواهد فراوانی درباره تاثیر رفتار کاربران در رتبه بندی سایت ها از طرف گوگل وجود دارد. در حوزه سئو، رفتار کاربران غالبا به وسیله پارامتر مدت زمان حضور آنها در وب سایت نحلیل می شود. هر چه مدت زمان حضور کاربران در سایت بیشتر باشد، احتمالا میزان محبوبیت وب سات از دید آنها بیشتر است.

تحقیقاتی از طرف سایت Backlinko نیز نشان می دهد که ارتباطی بین بانس ریت و رتبه سایت در نتایج جستجو وجود دارد.

کاهش بانس ریت

بانس ریت کمتر از دید گوگل سیگنالیست که کاربران محتوای وب سایت را محتوای ارزشمندتری می دانند. از آنجا گوگل درصدد نمایش بهترین محتواهای وب است، در نتیجه به وب سایت هایی که کاربران تعامل بیشتری با آنها برقرار می کنند، رتبه بهتری می دهد.

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.


برای ارتقا این پارامتر روش های زیر را پیشنهاد می کنیم:

  • خوانایی محتوای وب سایت را افزایش دهید: اگر میخواهید کاربران زمان بیشتری را برای خواندن محتوای شما صرف کنند، میزانان خوانایی آنها نیز بایستی در سطح بالایی باشد. یکی از راه های افزایش خوانایی کوتاه کردن طول جملات و پاراگراف هاست. همچنین استفاده از تیترها و لیست های گلوله ای موجب قسمت بندی شدن محتوا شده و بر میزان خوانایی آن می افزاید.
  • از تصاویر در محتوا استفاده کنید: با به کار بردن تصاویر مرتبط و جذاب در بین محتوا درک محتوای متنی برای کاربران را آسان تر کرده و کاربران خود را مشتاق به خواندن ادامه محتوا کنید.
  • محتوای مناسبی در ابتدای محتوا بنویسید: در صورتی که می خواهید کاربران را علاقه مند به خواندن تمام محتوای صفحه کنید، بایستی اطلاعات ارزشمندی را در ابتدای صفحه به کاربران ارائه دهید. این گونه آنها دلیلی برای ادامه خواندن محتوا به دست خواهند آورد.

علاوه بر بهینه سازی محتوا با هدف افزایش محبوبیت آن، بایستی بر روی کاهش بانس ریت نیز کار کنید. عوامل زیادی بر روی بانس ریت دخیل هستند، اما برای شروع می توانید می توانید از فاکتور تجربه کاربری آغاز کنید.

5. توجه به تجربه کاربری

تجربه کاربری عنصر مهمی در سئو و بهینه سازی نرخ تبدیل محسوب می شود. مطمئنا شما علاقه مندید که کاربران وب سایت به آسانی از آن استفاده کرده و قدم به قدم به مرحله خرید یا استفاده از خدمات شما نزدیک شوند. گوگل همواره در صدد فراهم نمودن بهترین نتایج ممکن به کاربران است، بنابراین به وب سایت هایی که دارای تجربه کاربری خوبی هستند، بهای بیشتری می دهد.

در اینجا به معرفی نکاتی در این زمینه می پردازیم:

  • دقت کنید که کار با منوی اصلی سایت آسان بوده و کاربران به راحتی به مهترین دسته بندی های آن دسته دسترسی داشته باشند. بهتر است که کاربران تنها با طی کردن یکی دو مرحله به صفحه مورد نظر خود برسند.
  • طراحی وب سایت خود را به گونه ای انجام داده که نسبتا ساده باشد. این موضوع شامل استفاده از فونت های خوانا، رنگ های مناسب و غیره می شود.
  • محتوای صفحات را به گونه ای بهینه سازی کنید که خوانایی بالایی داشته باشد. این مورد شامل استفاده از تیترها و دسته بندی های برای ساختار دادن به چندین محتوا است.

همانند بهینه سازی سرعت سایت، ارتقا تجربه کاربری نیز فرایندی پیچیده در حوزه سئو محسوب می شود. در صورت نیاز به کمک در این زمینه می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

6. تولید محتوای ارزشمند

بازاریابی محتوا نقش مهمی در کمک به ارتقا وب سایت در نتایج گوگل دارد. محتوا موجب جذب مخاطبین بیشتری به وب سایت شده و در کنار آن می تواند وجه تمایز شما با سایر رقبا باشد.

نکته کلیدی در تولید محتوا اینست که ابتدا با یافتن کلمتن کلیدی به خواسته های کاربران پی برده و سپس اقدام به تولید محتوا برای آن کنید. محتوای ایجاد شده باید فراتر از شرح خدمات و محصولات بوده و مزایای آن برای مشتریان را نیز توضیح دهد. اگر می خواهید که ارتباطی قوی بین شما و کاربرانتان ایجاد شود، بایست در قالب محتوا به بیان چالش ها و نگرانی های کاربران و همچنین راهکارها نیز بپردازید.

محتوا همچنان پادشاه وب محسوب شده و تولید محتوای با کیفیت و بلند می تواند وب سایت شما را به صدر نتایج جستجو برساند. بنابراین دیگر تولید محتوای 500 کلمه ای برای یک موضوع کلی پیشنهاد نمی شود. با وجود محتواهای بسیاری که در وب برای پاسخ به سوالات کاربران وجود دارند، تولید محتوای بلند می تواند گوگل را متقاعد به نمایش وب سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو کند.

برای یافتن موضوعات مرتبط با وب سایت بایستی دست به فرایندی با نام یافتن کلمات کلیدی بزنید. بدین شکل می توانید از نوع جستجوی کاربران و عبارت سرچ شده توسط آنها برای یافتن محصولاتتان پی ببرید. همچنین می توانید متوجه شوید که سوالات کاربران درباره محصولات و خدمات شما چیست. بعد از این فرایند است که قادر به بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو هستید.

یکی دیگر از فاکتورهای مرتبط با محتوا در سئو بروزرسانی محتواست. موتورهای جستجو وب سایت هایی که در حال تولید محتوای جدیدتری درباره موضوعات روزمره هستند را دوست دارد. اینجاست که وبلاگ سایت ارزش خود را نشان می دهد. با انتشار منظم محتوای با کیفیت در وبلاگ تعداد صفحات ایندکس شده سایتتان افزایش یافته و شانس دیده شدن شما در نتایج جستجو بیشتر می شود.

در این راستا پیشنهاد میکنیم که مطلب اصول سئو در تولید محتوا را مطالعه فرمایید.

7. حضور بیشتر در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی می توانند عنصر مهمی در استراتژی بهینه سازی برای موتورهای جستجو باشند. اول از هم اینکه صفحات شبکه های اجتماعی در نتایج گوگل به نمایش در می آیند. در حقیقت آدرس شبکه های اجتماعی در هنگام جستجو نام برند در گوگل دیده می شوند. این مسئله بدن معناست که کاربران این گونه از شبکه های اجتماعی برند شما نیز آگاه خواهند شد.

نکته مهم دیگر اینست که اشتراگ گذاری محتوای سایت در شبکه های اجتماعی منجر به ترافیک بیشتر سایت می شود، چرا که کاربران بیشتری از وجود محتوای منتشر شده آگاه می گردند. در صورت اشتراک گذاری بیشتر لینک ها توسط دنبال کنندگان، این موضوع از دید موتورهای جستجو این طور تحلیل می شود که احتمالا محتوای مورد نظر دارای جذابیت زیادی است.

تنها به یک یا دو شبکه اجتماعی محدود نشده و تا آنجا که می توانید اقدام به فعالیت در شبکه های اجتماعی مختلف کنید. این گونه توسط مخاطبین بیشتری دیده می شوید.

8. استفاده از کلمات کلیدی بلند

استفاده از کلمات کلیدی بلند یکی از بنیادی ترین ترفندهای سئو محسوب می شود.

کلمات کلیدی بلند عبارتی هستند که طولانی تر از کلمات کلیدی معمول بوده و اشاره به پرسش یا محصولی با ویژگی های به خصوص دارند. با کسب رتبه در چنین نوع کلمات کلیدی کاربرانی به وب سایت شما روانه می شوند که دارای نیاز به خصوصی هستند و وب سایت شما نیز می تواند به خوبی به این نیاز پاسخ دهد.

شاید کسب رتبه در یک کلمه کلیدی بلندتر موجب افزایش ترافیک زیادی نشود، اما ترافیک به دست آمده از آن کاملا با آنچه که وب سایت ارائه میدهد در یک راستاست. این مسئله بدین معنیست که کاربران به دست آمده با احتمال بیشتری به خدمات یا محصولات شما علاقه نشان خواهند داد. به علاوه میزان رقابت در کلمات کلیدی بلندتر بسیار کمتر است.

تمرکز بر روی کلمات کلیدی بلند موجب افزایش شانس کسب رتبه در صفحه اول گوگل می شود. در صورت نشانه گرفتن کلمه کلیدی که میلیون ها نتیجه برای آن در وب وجود دارد، با رقبای سرسخت تری نیز رو به رو خواهیم بود و نیاز به صرف زمان و منابع بسیار بیشتری برای رقابت با آنها است.

9. بهینه سازی محتوا برای فیچر اسنیپت گوگل

بهینه سازی محتوا برای فیچر اسنیپت گوگل (Google’s Featured Snippets) یکی از جدیدترین ترفندهای سئو محسوب می شود. فیچر اسنیپت های گوگل توسط کاربران بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. این پاسخ های کوتاه در صفحه نتایج جستجو موجب می شوند که کاربران هر چه سریعتر به پاسخ سوال خود پی ببرند. بنابراین واضح است که بهینه سازی محتوا به گونه ای که قادر به نمایش در فیچر اسنیپت باشد، بایستی تبدیل به یکی از اولویت های کسب و کارها باشد.

بهینه سازی محتوا برای فیچر اسنیپت گوگل

در حالت کلی چندین راهکار برای نمایش وب سایت در اسنیپت گوگل و صدر نتایح جستجو وجود دارد. اول از همه اینکه در صورت امکان بخشی به شکل پرسش و پاسخ در صفحه ایجاد نمایید. اینگونه گوگل محتوای صفحه را به گونه بهتری درک می کند. همچنین استفاده از لیست های گلوله ای، شماره ای و جدول ها شانس نمایش وب سایت در فیچر اسنیپت را افزایش می دهد.

10. تولید محتوای ویدئویی

آیا می دانستید که 55% نتایج گوگل حداقل همراه با یک ویدئوست؟ کاربران ویدئوها را دوست دارند و موتورهای جستجو نیز علاقه مند به راضی کردن کاربرانشان هستند. بنابراین با ساخت و انتشار محتوای ویدئویی شانس وب سایت شما برای دیده شدن افزایش می یابد.

سایت های اشتراگ گذاری ویدئو مانند یوتیوب یکی از مکان های محبوب کاربران برای آپلود ویدئو است. در جهت بهینه سازی هر چه بهتر ویدئو ها در این وب سایت ها به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • عنوان ویدئو را متناسب با اصول سئو انتخاب نمایید. از کلمات کلیدی در ابتدای نام ویدئو استفاده کرده و آن را به گونه ای بنویسید که شرحی از موضوع ویدئو داشته باشد.
  • توضیحات ویدئو را از یاد نبرده و متنی متناسب با موضوع ویدئو برای کاربران فراهم کنید.
  • در صورت امکان انتخاب تصویر ویدئو، تصویر مناسبی را برای آن انتخاب نمایید. اگرچه ممکن است گوگل از این فاکتور در رتبه بندی ویدئوها استفاده نکند، اما این تصویر بر روی میزان کلیک کاربران موثر است.

رایج ترین اشتباهات در انتخاب کلمات کلیدی

1. فراموش کردن خواسته جستجو کنندگان

آیا کسب رتبه برای صفحه ای از وب سایت در جستجوی عبارتی که با خواسته کاربران در یک راستا نیست، شدنیست؟ مطمئنا خیر.

بسیاری از بازاریابین به جای آنکه درگیر نرخ تبدیل کاربران باشند، درگیر میزان ترافیک می شوند. اینجاست که موضوع درک نیاز کاربران به وسط کشیده می شود. منظور از نیاز کاربران، خواسته اصلی او از جستجوی عبارت سرچ شده توسط او است.

به عنوان مثال اگر وب سایت شما مجموعه ای از دستور پخت غداهای مختلف است، سایت شما در زمانی دیده خواهد شد که کاربران به دنبال دسنور پخت غداها هستند. در صورتی که وب سایت شما شامل خواص مواد غدایی و اطلاعاتی از این قبیل باشد، در جستجوی دستور پخت غذاها دیده نخواهد شد.

بنابراین محتوای سایت را متناسب با آنچه کاربران به دنبال آن هستند تهیه کنید و همچنین اطمینان حاصل کنید که ترافیک وب سایت شما از گوگل به ازای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط به دست می آید.

2. عدم توجه به نتایج جستجو

بخشی از خواسته کاربران و آنچه که موتورهای جستجو از عبارت مورد جستجو درک می کنند را می توانید با مشاهده نتایج جستجو بفهمید.

بسیاری از افراد وقت زیادی را صرف کار با ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی کرده و نگاهی به نتایج واقعی جستجو در کلمات کلیدی نمی کنند. شاید شما بلاگی را برای کلمه کلیدی ایجاد کرده باشید، در صورتی که گوگل صفحات محصولات سایت های مختلف را برای آن کلمه کلیدی نشان دهد.

همیشه به نتایج جستجو در یک کلمه کلیدی نگاه کرده و محتوای خود را با توجه به الگوی کلی نتایج جستجو مدلسازی کنید.

3. توجه نکردن به تعداد جستجو ها

بسیاری از ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی پارامترهایی را برای کلمات کلیدی ارائه می کنند که عدم درک درست آنها موجب تصمیمات نادرستی خواهد شد.

عموما ما به دنبال کلمات کلیدی می رویم که بیشترین ترافیک را برای وب سایتمان به همراه داشته باشد، اما لزوما انتخاب کلمات کلیدی پر جستجو موجب کسب چنین نتیجه ای برای شما نمی شود. در ابتدا بایست فهمید که کسب رتبه در چه کلمات کلیدی برای سایتتان منطقی بوده و کاربرانتان در حقیقت چه نوع عباراتی را برای محتوای تولید شده توسط شما جستجو می کنند.

تنها بر روی تعداد جستجوها تمرکز نکرده و به دیگر فاکتوهای تاثیر گذار بر روی محتوا نیز دقت کنید.

4. اهمیت ندادن به کلمات کلیدی بلند

تمرکز زیاد بر روی تعداد جستجو ها غالبا منجر به اهمیت ندادن به کلمات کلیدی بلندتر می شود.

با اینکه کلمات کلیدی بلندتر کمتر جستجو می شوند، اما درصد بیشتری از جستجو کنندگان این نوع کلمات کلیدی، به مرحله خرید یا تبدیل شدن به مشتری نزدیک هستند. کلمات کلیدی بلندتر دارای رقابت کمتری بوده و محتوای تولید شده برای این گونه عبارات به احتمال بیشتری به نیاز کاربران نزدیک است. در نتیجه آنها به برند شما بیشتر اعتماد کرده و در آینده مجددا به وب سایت شما باز می گردند.

5. صحبت نکردن با افراد

در کنار مشاهده نتایج جستجو بهتر است که در انتخاب کلمات کلیدی با افراد هم صحبت کنید.

در این راستا راه هایی وجود دارد که می توانید از آن طرق به صحبت با مشتریان خود بپردازید. همچنین صحبت کردن با کارمندانی از وب سایت که مستقیما با کاربران رو به رو هستند نیز در این کار موثر است. زبان آنها را درک کرده، مشکلات آنها را بیابید و از سوالاتی که آنها در وب سایت ممکن است به دنبال پاسخشان باشند آگاه شوید.

6. درج کلمه کلیدی بعد از نوشتن محتوا

همه متخصصین سئو این جمله را شنیده اند که "میشه این مطلبو سئو کنید؟!"

متاسفانه فرایند جستجوی کلمات کلیدی در بسیاری از مواقع بعد از نوشتن محتوا انجام می شود. نویسندگانی هم که از سئو چیز زیادی نمی دانند تصور می کنند که منظور از سئو کردن محتوا، تکرار کلمات کلیدی به دفعات در مطالب است.

فرایند یافتن کلمات کلیدی بایستی پایه و اساس تمام استراتژی های سئو، PPC و تولید محتوا باشد، نه اینکه به عنوان یک الحاقیه به آنها اضافه شود. در صورت عدم توجه به کلمات کلیدی در ابتدای کار، وب سایت شما قادر به پاسخگویی درستی به خواسته کاربران نخواهد بود.

7. عدم آگاهی از فضای مورد جستجوی کاربران

علاوه بر گوگل مکان های دیگری نیز وجود دارد که کاربران در آن به جستجو می پردازند. به عنوان مثال در صورت نیاز به آموزش تعمیر یک وسیله برقی ممکن است که شما مستقیما سراغ یوتیوب بروید. بنابراین بهتر است که علاوه بر گوگل در سایت های دیگری که مخاطبین شما به دنبال پاسخ سوالات خود هستند هم سری بزنید تا از نیازهای آنان آگاه گردید.

8. توجه زیاد بر روی کلمه کلیدی (به جای مفهوم آن)

با توجه به افزایش درک گوگل نسبت به زبان طبیعی کاربران دیگر مثل سابق نیازی به استفاده افراطی از تمام کلمات کلیدی و هم خانواده های آن در محتوا و سایر قسمت های آن نیست. به عنوان یک راهکار می توانید این طور اقدام به نوشتن محتوا کنید که قرار است موضعی را در تلفن به فردی توضیح دهید. در چنین شرایطی شما کلمات متفاوتی را در گفتگو به کار نمی برید.

9. فراموش کردن پارامترهای مرتبط با لوکال سئو

در جستجوی برخی از کلمات کلیدی متوجه میشویم که نتایج جستجو به گونه ایست که گوگل به پارامتر مکان وب سایت ها و کسب و کارها اهمیت زیادی می دهد. در واقع جستجوی برخی کلمات کلیدی به گونه ایست که هدف کاربر یافتن مکانی برای مراجعه حضوری به آنجاست. در چنین شرایطی بایستی از کلمات کلیدی مناسب تری استفاده نمود.

10. عدم تمرکز بر روی موضوعات کلی تر

در هنگام تولید محتوا بهتر است که کمی از بالا به موضوع نگاه کرده تا به شکل عمومی تری به شرح موضوع بپردازیم. اینگونه تولید محتوا برای وب سایت نیز طبیعی تر به نظر رسیده و به ایده های جدیدی برای کلمات کلیدی میرسیم.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------